** Sisteme Girerken Şube Gözükmüyor ? : | |
Eğer sisteme girişte şube adınız gözükmüyor ise sisteme giriş yapamamışsınız demektir.
Lütfen browserınızın ayarlarından http:\\basvuru.vakifekpertiz.com.tr adresini güvenli siteleriniz arasına
ekleyin ve java uzantılarını aktif duruma getirin. Bu ayarları Microsoft Internet Explorer programında
Araçlar/Internet Seçenekleri/Güvenlik/Siteler seçeneğinde açılan pencerede "Bu bölgedei tüm sitelerden
sunucu (htps:) doğrulaması iste seçeneğindeki seçimi kaldırıp, http:\\basvuru.vakifekpertiz.com.tr adresini yazıp ekle tuşuna basın.
|
|
** Şube Bilgileri Ekranında Hiçbir Şube Bilgisi Gözükmüyor ? : | |
Bu durumda Vazgeç tuşu ile geri dönüp tekrar girin. Sorun çözülmez ise, tüm browser pencerelerini kapatıp tekrar sisteme girip tekrar deneyin. Eğer hala sorun çözülmedi ise bu bölümdeki 1. sorudaki cevapta yazılı olanları uygulayıp tekrar deneyin. Sorun genede sürüyor ise değişiklikleri bir mail ile Vakıf Ekspertize iletip yapılmasını sağlayın.
|
|
** Talebimin durumunu nereden görebilirim ? : | |
Ana Menü'deki "Eski Talep Sorgulama" ile açılan pencerede
istenilen talep bulunur. Burada talebin "Durumu" takip edilebilir.
|
|
** Talep Eki belgelerini nasıl gönderebilirim ? : | |
Eğer talep iletildikten daha sonra yeni belgeler gönderilecek ise, Ana Menü'deki "Eski Talep Sorgulama" ile açılan pencerede istenilen talep bulunup istenilen "Takip No" üzerine çift tıklanarak talep bilgisi açılır. Yeni evrakları buradan iletebilirsiniz. | |
** Talep Eki belgelerini nasıl tarayabilirm ? Nelere Dikkat Etmeliyim ?: | |
Talep Eki belgeleri tarayıcınız (scanner) var ise tarayıp bir dosyaya kaydedebilirsiniz. Tarama Sırasında : |
|
** Talep Ekinde sadece taranmış belgelerimi gönderebilirim ? : | |
Hayır. Eğer değerlendirmede faydalı olacağını düşündüğünüz Word, Excel, PDF, vs. belgeleriniz varsa bunlarıda kurumuza bu şekilde gönderebilirsiniz. |