1. Ekspertiz Yapılacak Firma yada Kişi ile ilgili Bilgiler | |
Bu bölümde Ekspertiz istenilen firma yada kişi ile ilgili bilgiler yer almaktadır. Değerlendirmenin hızlı ve sağlıklı yapılabilmesi için bu bilgilerin eksiksiz girilmesi gereklidir. | |
2. TAPU BİLGİLERİ | |
Bu bölümde Ekspertizi yapılacak gayrımenkulün tapu bilgileri yer almaktadır. Değerlendirmenin hızlı ve sağlıklı yapılabilmesi için bu bilgilerin eksiksiz girilmesi gereklidir. | |
3. BAŞVURU İLE İLGİLİ BİLGİLER | |
Bu bölümde ilk pencerede girilen bilgiler yer almakta ayrıca, kurumunuzdan bu talep ile ilgili kişinin adı, iletilmesi gereken ek mesajlar, ve firmamıza faks yada posta ile gönderilecek ek belgeler yer alır. | |
Formun altında 3 seçenek bulunmaktadır .
"Kaydetmeden Ana Menüye Dön" Bu seçenek ile form kaydedilmeden ana menüye dönülmektedir. "Formda Yapılan Değişikleri Sıfırla" Bu seçenek ile formda yapılan tüm değişiklikler sıfırlanıp pencerenin ilk açıldığı şekle döner. "Kaydet ve Vakıs Ekspertize İlet" Bu seçenek ile hazırlanan form Vakıf Ekspertize gönderilir. Gönderim başarılı bu pencerede otomatik olarak Ana Menüye döner ve yeni açılan pencerede aşağıdaki gibi bir pencere açılır.   - Eğer faks dışında herhengi bir dosya (word, excel,pdf vs.) gönderilecek ise ayni seçenek ile yapılabilir.   - Belgelerin bu şekilde gönderilmesi işlemleri hızlandırcak, faks işlemlerini en aza indirerek şubenizin telefon masraflarınıda azaltacaktır. Ayrıca faksların karşı tarafa iletilip iletilmediğine dair yapılan görüşmeleri ortadan kaldıracak ve faks işleminin doğal sonucu olan gönderilen faksın karşı tarafta alındığı zaman kalitesinde olan bozulmaları engelleyecektir. |