Talep girişi iki basamakta yapılır. İlk basamakta Yukarıdaki ekranda talebin tipi ve ödenen
avansın miktarı, makbuz numarası ve tarihi girilir. Talebin değerlendirmeye alınabilmesi için
bu avansın ödenmiş olması ve bu bilgilerin tarafımıza iletilmesi gereklidir. Aksi halde talep
değerlendirmeye alınmayacaktır. Bu bilgiler girilinca "Tamam" düğmesine basılır.

 Bu bilgiler girilmez ise sistem sizi uyaracaktır.

 Bilgiler girilmiş ise 2. ekran karşınıza çıkacaktır.

 Bu ekrandaki bilgiler 3 ana bölümden oluşmaktadır.Yanlarında * işareti bulunan alanların girilmesi zorunludur
1. Ekspertiz Yapılacak Firma yada Kişi ile ilgili Bilgiler
 Bu bölümde Ekspertiz istenilen firma yada kişi ile ilgili bilgiler yer almaktadır. Değerlendirmenin hızlı ve sağlıklı yapılabilmesi için bu bilgilerin eksiksiz girilmesi gereklidir.
2. TAPU BİLGİLERİ
 Bu bölümde Ekspertizi yapılacak gayrımenkulün tapu bilgileri yer almaktadır. Değerlendirmenin hızlı ve sağlıklı yapılabilmesi için bu bilgilerin eksiksiz girilmesi gereklidir.
3. BAŞVURU İLE İLGİLİ BİLGİLER
 Bu bölümde ilk pencerede girilen bilgiler yer almakta ayrıca, kurumunuzdan bu talep ile ilgili kişinin adı, iletilmesi gereken ek mesajlar, ve firmamıza faks yada posta ile gönderilecek ek belgeler yer alır.

 Formun altında 3 seçenek bulunmaktadır .
"Kaydetmeden Ana Menüye Dön"
Bu seçenek ile form kaydedilmeden ana menüye dönülmektedir.
"Formda Yapılan Değişikleri Sıfırla"
Bu seçenek ile formda yapılan tüm değişiklikler sıfırlanıp pencerenin ilk açıldığı şekle döner.
"Kaydet ve Vakıs Ekspertize İlet"
Bu seçenek ile hazırlanan form Vakıf Ekspertize gönderilir. Gönderim başarılı bu pencerede otomatik olarak Ana Menüye döner ve yeni açılan pencerede aşağıdaki gibi bir pencere açılır.
  • Bu pencerede girilen talepin bir dökümü yer almaktadır. Formun en altında bu bilgilerin Vakıf Ekspertize iletildiği zaman ve bir takip numarası yer almaktadır. Vakıf ekspertiz ile yapılacak tüm işlemlerde bu takip numarası refereans alınacaktır.
  • İstenirse en altta yer alan "Yazıcıdan Al" seçeneği ile bu form yazıcıdan alınabilir.
  • Firmamıza gönderilecek belgeleri bu aşamada "Belge Eklerini Vakıf Ekspertize İlet" seçeneği ile gönderebilirsiniz. Eğer bir tarayıcınız (scanner) varsa belgeleri tarayıp (düşük çözünürlükte ve siyah beyaz olmalıdır aksi halde internet aracılığı ile göndermek uzun sürebilir.) oluşan dosya çıkan ekranda seçilip belge ile ilgili açıklama yazılıp gönderilebilir.
      - Eğer faks dışında herhengi bir dosya (word, excel,pdf vs.) gönderilecek ise ayni seçenek ile yapılabilir.
      - Belgelerin bu şekilde gönderilmesi işlemleri hızlandırcak, faks işlemlerini en aza indirerek şubenizin telefon masraflarınıda azaltacaktır. Ayrıca faksların karşı tarafa iletilip iletilmediğine dair yapılan görüşmeleri ortadan kaldıracak ve faks işleminin doğal sonucu olan gönderilen faksın karşı tarafta alındığı zaman kalitesinde olan bozulmaları engelleyecektir.
  • Eğer talep iletildikten daha sonra yeni belgeler gönderilecek ise, Ana Menü'deki "Eski Talep Sorgulama" ile açılan pencerede istenilen talep bulunup istenilen "Takip No" üzerine çift tıklanarak yukarıdaki pencereye benzer bir pencere açılır. Yeni evrakları buradan iletebilirsiniz.



  • Sisteme Giriş
  • Ana Menü
  • Yeni Talep Girişi
  • Eski Talep Sorgulama
  • Şube Bilgileri
  • Sistemden Çıkış


  • Sıkça Sorulan Sorular


  • Yardım Ana Menü